2 Patanjali TV channels stir controversy in Nepal

Kathmandu, Nov 21 (IANS) Two television channels owned by yoga guru Ramdev in Nepal has stirred controversy after they were being operated without registration.During a function on Friday, Sher Bahad...

Become a proud member of 1947.com to access this content.